AKTUALNE WYDARZENIA

18.07.2013

Wycieczka na Babią Górę

Wycieczka na Babią Górę rozpoczęła się od wyruszenia autokarem z Nowego Sącza.

W czasie drogi oglądaliśmy ciekawy film. Cała podróż zajęła nam około półtorej godziny.

Kiedy dojechaliśmy do miejsca docelowego, ukazał się naszym oczom piękny hotel. W którym

zakwaterowaliśmy się na okres trzech dni.

Jak widać na zamieszczonych zdjęciach, widoki były przepiękne.

Dzieci były bardzo zadowolone z warunków pokojowych w hotelu jak i również jego lokalizacją.

Wraz z całą rodzinną zjedliśmy pyszny obiad w restauracji. Następnie  spędziliśmy  czas na rozrywce. W  hotelu znajdował się tor do kręgli oraz stół do bilard, obie te rozrywki cieszyły się uznaniem szczególnie chłopców.

Drugiego dnia wybraliśmy się na  spacer w plenerze, oraz wyjście na basen, saunę.

W godzinach popołudniowych dzieci postanowiły spróbować swoich szans na "dmuchanym byku" i ściance wspinaczkowej. Po dniu pełnym rozrywki i emocji, kolacja – grill , odbyła się w malowniczym otoczeniu gór i gwiazd.  Przybyli do nas  górale i góralki, którzy opowiadali ciekawe historie na temat Babiej Góry oraz śpiewali góralskie pieśni.

Ostatniego dnia, braliśmy udział we wspólnych zabawach, między innymi karaoke, wymyślanie opowieści. Po wszystkim, wszyscy udali się na odpoczynek .

Po odpoczynku nastał czas pakowania się do drogi.

Po spakowaniu i upewnieniu się, iż wszystko z sobą wzięliśmy, zjedliśmy  pyszny obiad.                    Po skończonym posiłku, udaliśmy się do autokaru by wyruszyć w drogę do Nowego Sącza.

Wszyscy byli podekscytowani wycieczką, która niestety dobiegała już końca.

‹ powrót

Strona powstała przy wsparciu portalu www.domydziecka.org
Projekt dofinansowany ze środków Programu Operacyjnego Funduszu Inicjatyw Obywatelskich